«Μες τα ερείπια του καιρού, ζωή πάω να χτίσω»

Υπάρχει ένα παρελθόν σε μένα. Και το παρελθόν αυτό είναι το εξής. Είμαι δισέγγονος του Ζορμπά, και ως γνωστό ο Ζορμπάς ήταν rock and roll, όπως και να το κάνουμε. Και πολύ μάλιστα. Αυτό μας το λέει κι ο Καζαντζάκης. Απ’ την άλλη μεριά όμως, έχω και σπέρμα από την γενιά των Αλεξίου. Της Ελλης της Αλεξίου, η οποία είναι θεία μου. Κι έτσι έχω μέσα μου και τον διανοούμενο και τον αλήτη. Από τη σύγκρουση αυτών των δύο βγαίνει άλλοτε καταστροφή κι άλλοτε δημιουργία.
~Παύλος Σιδηρόπουλος

Στον ύπνο μου απόψε είδα πάλι
πως ήμουνα λέει σοφός
οι άνθρωποι γύρω χορτάτοι
κοιτούσαν και βλέπανε πως

Κυλούσε γλυκά η ζωή τους
αφέντες κακό πουθενά
χιλιάδες παιδιά στα ποτάμια
ψαρεύανε φως στα νερά

Στον ύπνο μου απόψε είδα πάλι
πως ήμουνα λέει σωστός
πως δεν τραγουδούσα μονάχος
κι’ ο φόβος φευγάτος κι’ αυτός

Δεν είχαν αξία τα λόγια
δεν είχε ο Ιούδας φιλιά
και το πιο περίεργο απ’ όλα
φώλια η Βουλή για πουλιά

Και το πιο περίεργο απ’ όλα
φώλια η Βουλή για πουλιά

 

 

Ω Μίκη Μίκη Μάους ευφυή, ω Μίκη Μίκη άξιον εστί
για πάρτη σου ένα ροκ εν ρολ με 12 μετράκια από σολ
Μια τούρτα αλά κρεμ σοκολά την ώρα που λες τα πολλά
που με χέρια ψηλά το παίζεις ο Μπαχ και καλά

Με χρέος συμφωνίες τρεις, λαϊκοκλασσικιστής
Ξερνώντας μ’ έναν ήχο κοινό το δήθεν μέγα μυστικό
Συνθηματολογίες επικές σε πέντε νοτούλες γλυκές
Για μέλλον πουλάς αυτά που πουλιόντουσαν χθες

Δαβίδ με σφεντόνα από λα, στις νότες το παίζεις Γολιάθ
κι ενώ ο Τσιτσάνης παίζει καθιστός εσύ το παίζεις μουσουργός
Κουλτούρα και πολιτικά και ψήνεις τον κόσμο μ’ αυτά
και γεύεσ’ εσύ του Μάρκου τη γνήσια πενιά

Κορίτσι μου, κάτσε καλά
βρε αγκάλιασέ με κι ασ’ τα πολλά
Τα βρίσκαμε ωραία ως τα χθες
και τώρα καλημέρα δε λες

Βρε πρόσεχε μ’ αυτούς τους τρελούς
που τ’ όνειρό τους είναι να μη ζουν
και για επάγγελμά τους δηλώνουν «Ο σώζων λαούς»
και για επάγγελμά τους δηλώνουν «Ο σώζων λαούς»
και για επάγγελμά τους δηλώνουν «Ο σώζων λαούς»
και για επάγγελμά τους δηλώνουν «Ο σώζων λαούς»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.