Ένας sir και ο Μανώλο

Για ποιο λόγο είπαμε ότι το μέγκα έχει ΠΑΛΙ συνέντευξη με τον Μαρκεζίνη (με αφορμή ξανά την έκδοση ενός νέου του βιβλίου), ένα εξάμηνο μετά από εκείνη του ραλίστα του Τσίμα?
Η σειρά του αδελφού του υπουργού αυτή τη φορά στο ρόλο αδέκαστου προπαγανδ… δημοσιογράφου.

Εγώ είμαι ο μόνος έλληνας που έχει επαινέσει τόσο ανοιχτά τον Νταβούτογλου για τα βιβλία του…
Η οικογένειά μου, ο πατέρας μου, από το ’55 κιόλας πιστεύαμε πως πρέπει να έχουμε έναν γάμο με την Τουρκία. Ανάγκης. Έχω θαυμάσιες σχέσεις με τον τούρκο πρέσβη που φεύγει τώρα. Επαινώ τον Ερντογάν ως ηγέτη.

Ευτυχώς μόνο αυτά πρόλαβα να ακούσω.

Δόξα να έχει ο Παντοδύναμος πάντως που έχουμε αυτό το κανάλι μαζί μας, τέτοιοι χρησμοί για τα μελλούμενα, ούτε η Πυθία να ‘ταν…

Σχολιάστε

